lördag 22 november 2008

lördag...!!

jag var ledig igår så jag orkade inte sitta vid datorn nåt, var ute med hundarna å grejade istället. :) Sen bjuden på god mat hos mamma och Lage, inte helt fel.
Håller dessutom på med min hemsida, lade ju enr den förra å har startat en ny nu istället. vi får se hur det går, är inte så hemma på den sidan. :)

vaknade i natt av att Jonas kom hem, sen vaknade jag till vid 3- halv 4 och såg Jonas sitta å spela spel på datorn, full dessurom, orka..! haha. jag somnade om ganska snabbt, haha. så söt. :)

nu ska jag prata lite med magda lite innan lunchen är slut.

lägger kanske in lite bilder åså sen buset igår..!!

***************************************************************

Hemma nu, just varit ute och busat med hundarna i all snö..! tok kul, både för dom och oss. :) Jonas idé att sticka å släppa dom. :)

Snart hem till svärmor och äta tacos..! Mums..!!!!




Inga kommentarer: