måndag 17 november 2008

mumsig lunch...

mmm, varit hem till vovvarna nu, kissat av dom å sen kastat i mej mat, mormors köttbullar å potatis :D mums. :) vi åt av dom igår också, så vi fick med ganska mycket, haha. Men tro mej, 30 min är inte mycket att hinna hem, rasta 4 (just nu 3) hundar å hinna äta på, haha.

Just nu längtar jag mest av allt efter chockladbollar, dom står frestande i kylskåpet hemma..!! skulle ha tagit med dom till jobebt, men så långt tänkte jag inte... :( typiskt. men men. :) får snaska i dom ikväll istället då.


Ska förresten äta wok ikväll, gott som tusan..! Wokgrönsaker med baconbitar å köttbullsbitar, gott som tusan..!!


Förresten, Jonas var också hemma på lunch, han stod å ringde till telia IGEN å felanmälde. jag ska nog ta tag i det där ja.. nu lovade dom att det skulle vara klart tills i morgon. annars..!!!

det här skulle inte vara helt fel! undrar om de är så bra att susa fram på ett tefat utan kontroll när man är gravid?? hmf.. men men. :) men spark kan man ju åka iaf. :) det är också kul. Inte för att jag har någon, men det ska vi nog lyckas trolla fram hoppas jag. :)

Inga kommentarer: