måndag 17 november 2008

Tisdag morgon med SNÖ!!

jajjemen, när jag vaknade i morse sa Jonas att det snöat ännu mer :D HÄRLIGT! Synd att det ska vara 0 grader ute, för de är lite blötsnö, men förhoppningsvis så sjunker graderna lite så att det blir RIKTIG snö! Hoppas det inte bara blir slask av allihopa bara. :( så drygt att det ska bli tokskitigt inne bara för en kisspromenad med hundarna, fy fan. Men nu på morgonen så var det inga problem, förutom att jag fick all snö i ögonen, och jag kände mej allt annat än smidig i fleecetröja å öppen täckjacka (den går iunte ihop över magen längre...) Men 30 min fick jag till med hundarna iaf, så man kan lämna dom med gott samvete. :)
Igår så var vi ute å lekte med hundarna (jag å Jonas) på kvällen, jag fick Jonas att hålla fast Trey å Skalman, sen gick jag iväg en br bit efter en raksträcka å ropade på dom. Skalman var seg i starten, stod först still å fattade inte riktigt, sen tog han fart, och när dom kom till mej var han jämnsides med Trey..!! Han komemr bli så snabb. För han är ju bara 6 månader än. :D var ute en timme eller så å busade med dom lösa, de är så kul med snö..!!

i morse dessutom hände det en sak. Inte helt säker. Jag var halvvaken, å Jonas stod typiskt nog i duschen när det hände. Jag kände hur bäbisen gav till en rejälspark. och då kände jag hur magen lixom VIBRERADE. sen en spark till. och samma sak! men innan jag fått dit händerna så hade den slutat sparka, jag knuffade på den några gånger för att reta upp den lite, men det fungerade inte. Så typiskt!! Visst, jag känner ju på insidan, men de vore trevligt om man kunde känna nåt på utsidan någon gång! Speciellt Jonas! han får ju inte känna nåt, de enda han märker av min graviditet är att jag tokäter å blir fet typ, haha. ;)
Vill så gärna få känna nåt på utsidan..! det har ju gått så lång tid nu..!
Igår sa Telia att problemen skulle vara lösta idag, hoppas verkligen det..! i såfall så får vi internet idag..!! då kommer det in massa bilder ikväll kan jag lova!!

Inga kommentarer: