torsdag 27 november 2008

Äntligen fredag...!!

JAAA! och ledig i helgen. :) och skyltsöndag på söndag, såååå mysigt..!
och idag kom jag ihåg att knäppa kort på magen, dom som jag har utan tröja i min privata samling så syns det va stor mage jag har, korten jag knäppte med den gula tunikan så ser den inte så stor ut. bytte sen till en svart tröja, mamma tröja, å då ser den mega ut igen..! fattar inte hur den kan vara så stor..!

Men ska till barnmorskan den 8 dec, så då får jag ju se om jag är "normal" stor eller inte..!

Igår slutade jag 22.00, satt kvar med en kund till 22.07 och så stod Jonas å väntade utanför så jag inte skulle behöva gå i mörkret. :)

Vi var å släppte hundarna då, 22.30, för Skalman hade så mycket energi (han var aldrig ute å sprang som han brukade) så dom fick ösa ur sej i 30 min sent igår kväll istället. :) idag blir det bättre, slutar 18.00 och då får dom komma ut å springa lite. annars har jag nog inte bestämt nåt alls för ikväll eller helgen, förutom skyltsöndag då och kanske baka lite pepparkakor och grejer när man ändå hänger upp julgardiner å adventsljustakar? :)

Inga kommentarer: