torsdag 27 november 2008

Torsdag eftermiddag...

Igår var vi i stan hur länge som hellst, bara skrota runt å köpte lite småsaker, lite julklappar, lite bäbis-tillbehör osv.. :) det var jättemysigt..!
Sen så hämtade vi Buddha..! Min goding är äntligen hemma. Men det första han gör är att flyger på Trey... inte bra.. vi får se hur det går.. :(

Idag så kände Jonas första sparken...! Hur kommer det sej att han känner den före mej? hmf. helt sjukt. Jag kände hur bäbis sparkade på insidan, ganska hårt för att vara min bäbis, så jag lade hans hand på magen för säkerhets skull. (vi låg i sängen å kollade lite TV efter att vi ätit, tacos!!) och han tyckte att han kände nåt, samtidigt dom jag kände att de va så hårt så min hand for dit också, så då fattade han att det var en liten bäbisbuff han känt. :) han kände före mej..!! ORKA..!! haha. :) men kul. :)

Inga kommentarer: