lördag 8 november 2008

Söndag å trött

Mmm, söndag morgon. blä. är så trött!!
Igår så slutade jag jobba 14.30, hem å stoppade in alla hundarna i bilden å for till skogen å släppte alla dom å gick omkring, buskul. :) sen hem å lagade mat, spagetti å köttfärsås!! Mumsigt värre, men just när vi sätter oss för att njuuuta så ringer min mobil. Min ena broder är utanför. han har inte hälsat på mej en enda gång sen jag flyttade till ånge, men nu var han utanför naturligtvis! Med sambo å ungar å hela kittet! (Tindra som blir 3år i december å Henning som är 8 månader) så dom kom in å snackade massa skit, glömde tillåmed att bjuda på kaffe, haha, för vi skulle dessutom på 30års fest..!!
Så när dom väl åkt var det att springa genom duschen å försöka fixa i ordning sej, jag såg mer ut som ett tält korsat med valross ungefär kändes det som. orka.
Men men, det var kul, lagom mycket folk (som mest 20st tror ja typ) å sen kom det en DJ å spela musik osv. så de va rätt så kul. :) även fast man fick upprepa allt man sade 15 gånger ungefär, eftersom alla andra deltagare drack starkare saker än Julmust som mej. ;) haha.
Sen allmänt antastad på magen då. men det får man ju skylla sej själv med som går ut när man har bäbismage, haha. :) men det var kul. men 23.30 trodde jag att jag skulle slocka (ja, jag lägger mej oftast senast kl 22 annars) så då drog jag hem å hoppade i säng. Jonas kom någongång vid 01.30 tror ja, hörde honom muttra nåt över taggtråd i morse medans han pekade på sin blodiga fot. Hmf. får nog försöka förstå det lite bättre sen, var nöjd ändå, eftersom han halvsov så passade jag på att fråga om han kunde rasta mina hundar när han klev upp så jag kunde få sova 30 min till. (ja, jag är gravid, jag är TRÖTT!!) det gick han så gärna med på, haha. får se om han ångrar det när han vaknat på riktigt.
Det värsta med att inte sova så många timmar på natten som jag brukar är att jag lättare mår illa på morgonen. :( men men. har en stor flaska vatten, en julmust och dessutom lite choklad liggande i väskan ;) dessutom mumsig lunch, spagetti å köttfärsås..!!

Knäppte massa bilder igår också som jag ska lägga in, mest på Jonas tror jag, för han lyckades få vara DJ istälelt för han som var anställd till det. hmf?? jaja. det var typ där han stod hela kvällen. men men. så länge han hade kul så.! som sagt, så fort jag får internet hemma så ska bilderna komma in! i bilddagboken också, dit kommer ju dom flesta, å några hit bara.
Nu blev klockan 8.00 så det är dax för mej att logga in!

Inga kommentarer: