tisdag 11 november 2008

Tisdag..!

Nu är det tisdag igen. 16.28 tillåmed. Jobbar 10-19 idag. Min smidiga whippet var å slet upp en trampdyna tror jag i morse, var å släppte dom innan jag skulle börja jobba så dom skulle få rusa av sej riktigt tänkte jag, för dom skulle vara inne tills Jonas slutade jobba vid 14.30-tiden. När jag kommer in så ser jag att det blir små blodavtryck på golvet, ska smörja in småtassarna ikväll med salva så dom håller lite bättre ikväll när jag klipper klorna. så ska dom väl bli lite mer slit tåliga..!!
Och än så länge så har vi fortfarande inte fått telefon eller internet...!! Jag spyr på Telia. Han flyttade över det i slutet på oktober, men hela tiden får vi bara ursäkter om varför det inte fungerar. ORKA.

Dom flyttar bara datum hela tiden, vi har en annan killes telefonnummer till våran lägenhet! och vi får ju betala även fast dom är efterblivna å inte kan fixa till det någon gång, jonas har ringt å felanmält 4-5 gånger vid de här laget..!!
men men. lite frustrerande, för jag har asmycket bilder att lägga ut..!
Ikväll blir det iaf kloklippning på Skalman å Nova, smörjning av tassar å en dusch för Nova också hoppas jag på. :) så är hon lite fräsch igen. Sen myys med Jonas å massa pussar på han då. :)
hejhej!

Inga kommentarer: