söndag 14 december 2008

Trevlig 3:dje advent!

Mm, söndag och tredje advent redan..! Vart tar tiden vägen? går in i vecka 30 i morgon..! Ska försöka komma ihåg å lägga upp någon magbild under dagen, knäppte en igår, hade glömt bort det hittills denna vecka. :)
Var till Sundsvall igår, köpte lite småsaker, bla 2 nya mamma tröjor. jag som alltid har sånt flyt när de gäller att handla, hittade en tröja jag VERKLIGEN ville ha å Jonas tyckte den var jättefin osv också, men jag ville ha en storlek större för den satt pefekt nu, så om någon vecka kan jag ju inte ha den. Men de fanns de naturligtvis inte. sen hittade jag en jättefin stickad klänning som såg ut att nå just ovanför knäna typ, kortärmad i grått, as snygg! Fanns i S och XL.... hmf.... som vanligt alltså! men men, hittade 2 tröjor iaf men ingen jacka, det var det jag var ute efter. Ska kolla lite mer här i Ånge i morgon.
Fick en stor fin vit tomte att ha breved granen av svärmor (hon var också med) TACK! den är jättefin! (jag valde ju själv ut den, vore ju dumt att ta en ful........) kanske lägger in bild på den också, får se.

Köpte även lite småsaker, sista julklappen (om man inte räknar med Jonas då, han får nog sin efter jul tror ja eftersom det var först igår kväll han kom på en sak han ville ha) till Henning, tvättlappar i tyg till bäbisen då den ska bada i badkaret osv.

Hämtade ut min BabyBox på Babyproffsen, jäklar vilken avancerad blöjhink! Den verkar ju toppen, speciellt när man bor lite litet! Sen en liten napp å en haklapp tror jag (kollade inte så mega noga när jag kom hem) å blöjor osv osv. :)

Nä, nu ska jag försöka få liv i Jonas å se om han vill följa med på en promenad..!

1 kommentar:

Anonym sa...

choklad är en sån sak som kan ge magknip eller som Kevin reagerade med att få utslag. tyvärr.. jag älskar också choklad, men jag lovar att man gör allt för sitt barn :D