torsdag 11 december 2008

kloklippning mm....


Jajjemen, det är vad vi gjort i kväll. :) Ringde hit min mamma så hon fick klippa tasarna på Trey, hon tog klorna på han på engång. Jag vet inte varför, men jag har inte tålamod med Trey när det gäller tassarna. Han hatar det (därav kopplet) och det gör typ Skalman också, men med dom andra har jag mer tålamod, med Trey har jag inte det..! då r de lika bra att någon annan gör de istället.
Så nu är dom korta å fina. Han börjar bli alldeles röd mellan tårna, han har aldrig haft det problemet förut, men nu i höst kom det, antagligen för att de varit så fuktigt..!
Skalmans klor är också en bit kortare nu. Skönt. Ska ta kineserna i morgon, och möjligen orka göra klar Novas päls som jag tänkte ta ner lite. vi får se. :)
Nu ska vi kolla lite på någon film å myyysa innan sängen.

Inga kommentarer: