torsdag 11 december 2008

Torsdag..!

Ja, idag är det torsdag, började jobba kl 6 i morse så man är lite småtrött nu vid 17-tiden. :) När jag slutade jobba å käka jag lite lunch med Jonas, prtade massa telefon med Magda, sen gick jag en långis med mamma å hennes hundar å Skalman å Trey. tyckte Skalman var gammal nog nu, han har bara gått lös annars på långisar, men nu var han redo för en kopplad långis. Han är 7 månader nu, och dessutom whippet. och det tog typ 1,5 timme att gå (går ju lite långsammare nu!) men de var inga problem, han var lika pigg när vi kom hem igen, som jag trodde. :) Men han har sovit sen dess, men han är inte "slut". Han är välmusklad killen efter att vara så mycket lös..!

Får se om de blir till att fåp vara lite lös ikväll, har inte bestämt mej än. Blir ju tidig säng eftersom jag ska börja kl 6 i morogn igen, vilket betyder att jag kliver upp 04.15

Bensinpriset ligger på 9.44!! det är helt SJUUUUUKT!! måste nog sticka å tömma i mitt vrålåk lite..! :)

Jonas är å handlar, vi ska äta mums mat idag! fan va fräscht, lasange i tosdags, spagetti å köttfärsås igår å prinskorv å potatisgratäng ikväll..!! Mmm..! Längtar, haha. :)

Ska försöka komma ihåg å klippa lite klor sen också. :) hörde att de smattrade när dom kom in. :)

Hade fint!

Inga kommentarer: