måndag 22 december 2008

Dagen före...

Mmm, i morgon är det julafton..!
Idag så slutar jag jobba 12.45 hoppas på att få sluta 11.00, beror på hur många som ringer..! *hoppas på lite*
Sen ska jag försöka hinna städa lite, koka knäck tänkte jag försöka hinna (!!) och åka på Annikas Hund å Katt å köpa lite saker till hundarna i julklapp :)
För sen lät det som att kvällen skulle vara hos Jonas syster med hans andra syster med familj osv..
Längtar redan tills maten i morgon..!! Mums..! mer till den än julklapparna, haha. ;)

Nä, nu ska jag jobba lite, det är asliten köm, just nu ingen alls faktiskt. Hoppas det håller i sej så för jag har ganska mycket att hinna göra..!

Förrsten, stylade Nova igår, hon har blivit ganska så långhårig igen..! Nu är hon jättefin å fräsch i pälsen utan tovor på magen osv. :)

Lägger in bild sen igår senare.

Inga kommentarer: