torsdag 25 december 2008

Juldagen

jajjemen, igår var det julafton..!


Först så hetsbakade jag pepparkakor på morgonen innan vi stack till min mamma med sambo för att äta gröt. älskar verkligen tomtegröt, så gott! sen lite fika osv, sen hem igen. var å släppte hundarna så dom fick rusa av sej och sen byta kläder och iväg till Jonas syster med hennes familj och hans syster med familj som kommit över jul från danmark plus jonas föräldrar osv. Kollade på Kalle Anka å sen åt MASSOR av mat..!
Trodde jag skulle spricka för de va så mycket gott. :)

Å sen... kom tomten!!! haha. Har massa kort, lägger väl in lite4 bilder ikväll om jag orkar. det var massor av paket och det var riktigt kul.
Jag å Jonas fick bla en jättefin åkpåse till barnvagnen som var klädd i fårskinn..!! Toppen! och barnvakter derssutom, jättebra..! sen massa annat också, men orkar inte rabbla upp allt här, det var jättefina saker men de var ju mest roligt att kolla på Gustav, 3 år gammal, när han öppnade. fick en bilbana, den var skitkul..! Alla som var där lekte med den, haha.

Nu är jag på jobbet, min mormor har julbord idag men man kan ju inte åka dit tyvärr :( men men. vi får åka dit å äta någon annan dag, men det är synd att missa mina kusiner och kusinbarn osv..!

Nu ska jag fortsätta jobba, får se om de kommer in bilder ikväll..! filmat hundarna när dom ficxk sina julklappar också, haha.

Inga kommentarer: