fredag 26 december 2008

Nu är man äntligen lite ledig..!

Från Julafton. Tomten kom.


Lite av julklapssöppningen hemma!!



Juldagen. Jonas å hans kompisar hade förfest. vilka hade roligast tror ni?? :)

Nu ska jag mata å gå ut med hundarna innan jag slår sönder TVn, jag hatar när det bara ska vara askassa program! å såna saker som körsklaget, jag HATAR såna j*vla program!!! lika som Big Brother å Idol å Stjärnor på Is å allt vad det heter, samma skit alltihopa! Jag blir på så dåligt humör bara jag ser dessa program så jag vet inte var jag ska ta vägen..!! å naturligtvis så älskar Jonas alla dessa hemska program! Nu har jag hört 5 minuter av det, har redan sprängande huvudvärk..! Jag försökte gömma mej i badkaret med en bok, men jag trodde ju inte att programmet skulle vara i hela 2 timmar!!!!!!!!!

Inga kommentarer: