lördag 27 december 2008

Lööööördag hela dagen..!!

Jonas är med sin mamma å systrar å hela högen å hälsar på mormor, så jag är ensam hemma idag. Liiite tråkigt, men men. Har varit å köpt en Soda Stream!! Jag har längtat som tusan efter en sån, och vi har pratat om att köpa en, och så fick vi ett presentkort på elbutiken av Jonas syster i julklapp och dom hade dessutom nån drive med sodastream för 595:- :D så jag var å köpte en sån nu, plus exra flaskor (det fanns bara en med dom) och en smak, cola, för de var ganska urplockat, får köpa nå smnaker när vi åker till stan, men det är så gott vatten i dom också..!

Synd att Jonas inte är hemma så jag hade kunnat testa den, jag vet at han älskar att få testa först ;) haha. (jag fick en fin mobil av han i julklapp, men på hela julaftonen så var det han som pillade med den mest, haha)

Nu ska jag käka lite lunch, mormors köttbullar, mums. :)

Ska lägga in 2 bilder på min fina Nova också, så alla får se att hon existerar. :D haha.
På bilderna så har hon just blivit duschad, kammat, fönad osv, det är därför hon sitter på bordet.

Det är JOOOOBBIGT att bli fin juh....


Min lilla prinsessa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söt Hund :D

Anonym sa...

- Varsegod :D
Kram