fredag 9 januari 2009

Fredag..!

Ja, idag är det fredag å jag kan njuta av det eftersom det är min lediga helg sen..! jag slutar kl 19 ikväll visserligen, men ändå. :) Sen hem å bada å styla Nova så jag kan lämna tillbaks rakapparaten till Jonas mamma, nu är hon inte så gullig i pälsen, behöver ett bad å borstning så hon blir vacker igen :)

Jag håller med maria som skrivit i min kommentar över försäkringar, det viktigaste är ju vad dom täcker! det var ju därför jag bytte dessutom. :) Det är maria som äger Nova och Buddha, jag är ju fodervärdar åt dom 2. :)

Buddha ska vara hos maria i helgen å hitta på bus :) Så vi andra drar oss antagligrn till linsjön i morgon, vi kommer nog inte sova över där men vi kommer vara där över dagen å sitta på isen å fiska å grillakorv i "kaskudden", myyysigt värre alltså! Så Skalman å Trey kommer ju vara helt slut i morgon kväll. :)

Inga kommentarer: