torsdag 8 januari 2009

Trött, men ny å fräsch sida..!

Jajjemen, nu har jag gjort om lite, jag tänkte till lite å fick dit en bild där uppe..! hittade inga bra bilder, ska försöka knäppa nånn ute i snön nu i helgen som man kan ha som logga där uppe, en riktig vinterbild. :)

Annars idag... stått i telefonköer tills mina öron blödit tror ja..! först till agria för att flytta Twixer till hans nya ägare å flytta mina till sveland.. sen ringa sveland å sätta in mina hundar där.. men jag tror nästan de blev lite dyrare, men jag är osäker, måste ringa å kolla hos agria igen för att se vad det skulle bli att ha dom där igen. för jag blev osäker eftersom jag hade 2 kineser, en blandras å en golden hos agria, å en blandras 2 kineser å en whippet hos sveland, så de kan ju bli olika därför å tydligen hade kineser höjts upp en grupp eller åt sånt.. jag vet inte riktigt..

sen iaf så ringde jag till försäkringskassan för att få info om föräldrapenning, mådde lite dåligt när man ringer och blir placerad som nummer 190 i kö...
Men fick dessutom en sur å otrevlig kvinna som dessutom lyckades göra mej ännu mer förvirrad än jag redan var..!! så jag ficvk ingen hjälp alltså. kvinnan gav mej huvudvärk så jag gick å lade mej en stund innan jag lagade middag å rastade hudnarna för att sen gå på jobbet. :)

Jag gjorde tunnbrödrulle, det var tokgott!!! Mmm..!!

nä, nu ska jag jobba lite, behövde spela in lite samtal för att lyssna på senare..


hejhej!



våran lilla bäbis, vill att du kommer nu snart..!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sen ska man ju inte stirra sig blind på vad man betalar för försäkringen varje månad, utan också vad man får ifall nått händer och även vad självrisken ligger på. Funderar själv ibland om man ska försöka hitta ngt billigare alternativ, har ioförsig inte gjort någon vetenskaplig undersökning ;)) men har inte hittat något som är billigt. Visst, det finns försäkringar som är lite billigare än Agria, men då är självrisken mycket högre, så jag har inte bytt.