tisdag 13 januari 2009

Onsdag morgon.

Ja, idag är det onsdag. Lade mig 22.00 igår kväll, somnade snabbt men var ändå trött i morse. måste vara pga graviditeten. man är ju ganska tung osv vid det här laget..!

Hade sån tur igår, det hade blivit minus grader när jag skulle ut med hundarna så Nova blev aldrig smutsig. :) wiie..!
Sen var hon överlycklig, "momme" kom och skulle hjälpa mig sätta upp vanliga gardiner så då fick ju Nova någon att tokpussas med en stund. :) haha.

en rolig sak jag glömde skriva igår.. Magda var hemma hos mej innan hon skulle iväg å jobba, 3 eller 4 gånger så blev hon livrädd för Nova..!
Alla hundarna låg å sov, men Nova kom smygandes under bordet å tvärslickade på hennes händer, åså låg hon på en stol under bildet å tjuvkikade på henne för att kravla fram å tvärslicka på henne upprepade gånger.... haha. :)

Nu sitter jag på jobbet. Ledig i morgon, längtar som en toook..! ska bli så skönt..!

Minusgraderna har hållt i sej under natten, det var -7 i morse, sköönt..! hatar när det bara ska vara slafs å blött å tokhalt ute..! man kan inte göra nåt typ, vågar inte släppa Skalman för han racar ju som en galning, kommer garanterat bryta minst 1 ben om han får springa som han vill! Så igår var det massa bus med leksaker inne å sen "leta godis" bus som tog en stund då godiset var bra gömt.. :)

Jag vill bara hem å myyyysa med Jonas istället för att jobba..!

skriver kanske mer sen..!

1 kommentar:

Julia sa...

Svar: Det var gulligt skrivet av dig. Jag blev verkligen glad:)