söndag 18 januari 2009

Söndag idag...

Gårdagen tillbringades med att toktvätta å bara ta det allmänt lugnt, kom lite folk å hälsade på. Sen på kvällen så var vi hos Jonas syster å spelade kort.
Idag fortsätter tvättningen, tvättar precis ALLT, massor av sängkläder å bäbis sängkläder å alla bäbiskläder osv osv osv. Ska packa en liten BB väska för säkerhets skull. Det var det mesta jag tänktye på när vi åkte ner i torsdags, "Tänk om det skulle bli nåt saå att den kommer nu, jag har inte tvättat nå bäbiskläder, jag har inte tvättat sängkläderna, jag har inga rena kläder till mej" såna saker åkte runt runt i skallen på mej, haha.
Så nu ska jag packa en liten väska med det viktigaste iaf. :)

Annars gör vi inte så mycket, tar det mega lugnt, ska ut å låta hundarna leka osv.

Jonas var så gullig igår, han bytte vatten till min sköldpadda, han erbjöd sej själv, jag hade inte ens tänkt på det. :) han är så söt. :)
Sen så springer han upp å ner med tvätten å dessutom hjäkper till att hänga den här uppe, haha. :)

skriver kanske mer sen!

Inga kommentarer: