fredag 6 februari 2009

Fredag.

Ja, det är lite dåligt med uppdateringen, jag vet, sitter inte vid datorn så mycket. :)
Allt går bra iaf. Naveln har ramlat av, i förrgår, och hon är än så länge bara snäll å söt. :) inte skrikig alls. *peppar peppar* haha. S här söt var hon igår när hon låg å kollade i mammas å pappas säng.
Sen var vi ute å gick en sväng, här är pappa med vagnen å lilla Tuva i. :) Så här trött blev vi av det, ligger i babysittern i vardagsrummet. Den fina koftan har farmor stickat, vi trodde den skulle bli för liten, men eftersom hon hade lite bråttom ut så sitter den perfekt nu. :)
Sen var jag å mamma ut i skogen med Trey å Luvan. Här ser Luvan ut som en älgko med raggen rest, megabus med Trey i djupsnön, hur härligt som hellst! hundarna var toknöjda..!

Min fina Trey.
Dragkamp av den högre graden..!
Idag var Tuva med sin pappa till jobbet å hälsade på. Jag pasade på att städa i garderober, vattna blommor, sortera tvätt, dammsuga å allt annat jag inte har lust med när Jonas är hemma. :) så nu är det rent å fräsch här, ska bada Tuva å sen bada hundarna så är man klar sen. :) Nä, nu måste jag ge lilla Skalis medicin så han blir bra någongång. :)

Inga kommentarer: