tisdag 24 februari 2009

Lite små trött.

Mm, sitter å väntar på att Tuva ska vakna för att äta, ingen idé att lägga sig när man vet att hon kommer vakna upp inom 30-60 min. :)
Så då kan man ju passa på att skriva om vad vi gjort idag! :D

Fick dåligt samvete för att jag inte varit ute å gått igår, och det var mellan -2 och +1 idag så jag tog med mig Skalman, Buddha å vagnen och var ute på en 45 minuters prommis med dom små pojkarna. Sen så käka jag lite lunch och plockade lite här hemma tills Tuva vaknade och ville ha mat. Sen tog jag Trey å nova och gick i över en timme med dom, toksvettig när jag kom tillbaka..! Gick väl lite för fort för den här värmen men om man försöker gå ner i vikt så ska man väl ha liite tempo iaf!

Sen kom Jonas hem, så vi myste lite med Tuva med hela eftermiddagen, käkade middag och kollade på tv osv. har faktiskt inte gjort nåt speciellt alls idag när jag tänker efter, ändå så har dagen gått jättefort och det känns som att jag gjort nåt hela tiden. Konstigt det där egentligen.

Kollade klart på slutet på en film, Benjamin Button, den var verkligen bra! Lite sorglig men bra ändå!

Eftersom det bara var -2 när hundarna skulle kvällsrastas så gick jag å släppte dom en liten sväng så dom fick springa, alltid lika roligt att se :)

Som sagt, annars har det inte hänt nåt. hmm.. Så det blev ett halvlångt inlägg om abslout ingenting alltså! haha.
Men vi ska till BVC i morgon, mäta och väga lillpiga :) kul!

Inga kommentarer: