tisdag 24 februari 2009

Trey myser.

När Trey var liten så lekte han mycket med mina gamla nallar, en som han blev fäst vid var en stor sovande katt, han bar runt på den inne hela tiden och låg desutom och tuttade på den..! Den kallades alltså "Tuttikatten". Så fort han skulle sova så letade han reda på den och lade den där han skulle sova så han kunde ligga och tutta på den.
När Twixer kom så lekte ju han också med alla leksaker, och en dag när jag kom hem så var det bomull överallt och ett väldigt tomt skal av Tuttikatten kvar. Ingenting att göra, bara att kasta. När jag tänker på Tuttikatten så tycker jag så synd om Trey, ni som såg hur han höll på med en vet vad jag menar. Han var ca 2 år när den gick sönder, så det är alltså 3 år sen nu.
Sen dess har han inte tuttat på nåt alls, ingen nalle eller leksak har han gjort det på. Det är väl därför jag blir ledsen när jag tänker på det.
Men en morgon när jag kom ut i köket så såg jag detta...

<3

3 kommentarer:

Julia sa...

När jag skriver ett inlägg kan jag skriva i kategori längst ner. Tror det beror på vilken mall man har dock. Men för mig är det precis över där det står vilekn tid det ska publiceras:) DÄr skriver du i något i rutan och det blir kategorin. KRAM

Jennie sa...

Men va sött!
Roligt att han hittat en ny liten att tutta på... Kram

Emma sa...

så söt han e:)
min ena vovve håller oxå på så fast han brukar välja att ligga på rygg nära trappkanten (den övre) och så ligger han där och håller leksaken i framtassarna och biter den:D