tisdag 10 februari 2009

Lugn natt ändå..

Ja, Tuva har inte bajsat sen igår förmiddag, så igårkväll blev lillhjärtat jätteledsen. Ville inte ligga själv, att ligga i famnen gick bra. men ibland kom det små skrik sen så tvär slocknade hon där i mellan på bröstkorgen. Men redan vid 24 så kunde jag lägga henne å hon sov, vaknade bara för mat som vanligt. Stackars lillpiga. Säkert den där dumma ersättningen som gör det..! Lyckades få ur en hel portion med bröstrmjölk så hon kunde få å sen så fick hon 50/50 i natt för det var allt jag fått ur. Än så länge sover hon, åt sist kl 7 i morse, så jag ska ta å kasta mig i duschen nu så jag hinner duscha innan hon vaknar..!

-21 ute nu, burr...! jag som ville ut å gå..!! Inte ens mina hundar har vaknat än...(?!?!) vi har varit i köket osv men dom har inte ens kommit å hälsat än. slappisar..!!

Skriver mer senare, kommer antagligen in någon bild också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Prova att ge henne Lemolac. Det är Semper, men för känsliga magar. Och naturligtvis lite dyrare ;)) Har ingen egen erfarenhet då jag har en fröken som jag kommer att få amma tills hon börjar skolan el nåt;)) men min kompis kunde inte anv annat fdör då blev det krångel m magen. I moprgon får vi se om Nova gillar sin tilltänkta =))