söndag 22 februari 2009

Tuva 4 veckor.

Tuva är redan 4 veckor idag! Helt sjuk, fattar inte var tiden tagit vägen!
Kvällen spenderades i soffan och kollade på Beck. Badade lillpiga också, lyckades få till denna bild på henne, hahaha.

Jonas höll i henne medans jag fixade med badkaret och skulle ta mig ner i det osv, då sitter hon såhär och suger på hans finger undertiden. Efter att hon kissat på mig. och i babysittern där hon låg i handduk och plastad frotté för att lufta sig lite. och sen i Jonas händer 2 gånger. hahahahaha, liiite kissnödig tjej just då tror jag, haha. Visst ser hon urgullig ut på denna bild??!

Nä, nu har Tuva just fått ett mål mat så vi ska väl hoppa i säng då kanske så man hinner sova någon timme innan det är dags igen! :)

Just det, skriver att hon är 4 veckor IDAG för jag menar söndag, men ser att klockan är lite över 12 så det blir ju registrerat på måndag.. men nu vet ni det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh, vilken söt bild =))

Emma sa...

hon är så söt!:D