söndag 22 februari 2009

Härliga söndag.

Ja, det är en härlig dag idag. Tuva har sovit bra i sin säng i natt, vi klev upp vid 9 för att äta osv, så när Tuva ätit så stoppade jag henne i vagnen (efter att jag väckt Jonas å tvingat han att hämta in den från bilen åt mej) och så gick jag, Tuva, Buddha å Skalman på en promenad runt forsön.
(ja, orakad till max, men jag ska leta reda på laddaren till hans rakapparat idag!!)
Det har snöat lite, någon centimeter, men tillräckligt för att det skulle vara rätt så jobbigt att skjuta vagnen runt när det var oskottat hela vägen..! biten med skoterled trodde jag att jag skulle avlida på..! haha. men runt kom vi! då kände jag mig så "hurtig" efter att jag rastat dom andra 2 att jag ställde mig på orbitreken en liten stund. Med betoning på liiiten. Den är så fruktansvärt jobbig..! Men tillslut så kommer man väl orka stå lite längre, man måste ju börja någonstans..!
Annars har det väl inte hänt så mycket, ätit lunch å duschat efter min svettiga promenad (det är dessutom bara -2.5 ute) och pussats med Tuva. Tvättar gör vi också, är det nåt typiskt med tvättdagar på söndagar? jaja, det måste ju göras annars blir det kallt när kläderna tar slut :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallåj kusse!
Hoppas ni har haft en supermysig helg!
Många kramar från oss