lördag 21 februari 2009

Lördag heeela dagen!

Jajjemen. Lilla hjärtat hade ont i magen som tusan igår, men tillslut så bajsade hon på natten, mej höll hon vaken till runt 4, då klev Jonas upp å bytte (ännu mera bajs) och matade henne, sen sov vi..! Sov till runt 8 och sen sov vi till 10 och låg lvar till 11, var ganska trötta..!

Men nu har hon inte ont i magen längre! Skönt för både oss och henne. Vi gick en prommis med Trey, Nova å Tuva efter att vi klivit upp, sen så gick jag bara in med hundarna å fortsatte med vagnen hem till Jonas mamma, för vi skulle dit och foka. Jonas kom med bilen, så vi kunde åka å handla efteråt. blev 10169 steg på den prommisen! Ja, jag är nöjd med mig själv efter såna saker, haha.

Lilla Tuva ligger och sover i sin sitter hon, jag kom just ur duschen, skönt. Vet inte alls vad som ska hända ikväll, blir spännande att se. Jonas är en lite mer social person än mig, jag nöjer mig (iaf just idag) lätt med soffan, täcke, film, för jag är fortfarande trött, haha. men men, vi får se vad som händer. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe jo jag vet :) så jag hoppas att det ger resultat snabbt :D