måndag 30 mars 2009

Hela helgen utan bloggning...

ja, så kan det bli ibland! Men jag har inte suttit vid datorn många minuter, så då blir det så. :)

Var till Sundsvall i lördags, vi åkte vid 9 och kom hem vid 18, gaaah, va trötta vi var..! Varit runt på IKEA, köpt en lekfilt till Tuva, jätefin med spegel och larver och allt möjligt på :)
Sen även skedar och skålar tills hon ska börja äta puréer osv :)


Tuva på väg till stan



Sen på kvällen var vi till Mia och Stefan och hade Earth Hour, mysigt med alla ljus, fast det är alltid massor av ljus tända där ändå :) haha.

Igår. Hmm. Vaknade, plockade lite här hemma, sen hem till Jonas mamma och fikade sen hem igen, plocka lite till sen hem till min mamma och Lage och åt tacogratäng, mumsigt värre..! Sen äntligen hem på kvällen.


Tuva och jag hemma hos Jonas mamma. Hon ligger och sover på bilden, haha.


Nova är i Sunsvall nu, där hon ska få valpar. Hon är hemma hos Maria, inte nå kul att behöva vara utan henne i flera månader!
Men nu är hundarna friska iaf! Skalman och Buddha fick springa lösa igår, Skalman tyckte det var tokskönt efter dessa veckors stillasittande inomhus!
Och jag och Trey får äntligen åka på kurs ikväll! Wiie!
Nu ska jag klä på mig och Tuva och så ska vi rasta hundarna innan vi byter i tvättmaskinen. :)
Tjing!

Inga kommentarer: