söndag 8 mars 2009

Läkarbesök i fredags...

Dom böjde och vred och vände på henne. Allt såg bra ut sa dom. När dom lade henne på mage så lyfte hon huvudet :) Dom sade att hon var väldigt stark i nacken, det har vi också tänkt på, haha. Sen när hon låg på rygg så kollade hon på leksaken som hängde från taket, fäste den med blicken och sträckte ut handen och rörde vid den! Efter det är det hon tycker prasselblomman är rolig. :) Hon är så stor och duktig!
Hon vägde nu 4020gram...


Och var hela 54cm lång...!

Hon blir 6 veckor idag.. :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

svar: jo jag är mkt väl medveten om det :) det är bara det att jag inte förstår varför man måste betala en rörlig självrisk också.. det gör man inte för sig själv så att säga... och jag hade 25 % av en anledning, jag ska fan ändra till 10 ahahaha!

vi har agria, men funderar på att byta som sagt ;) vi har både huset och bilen på samma ställe nu, ska kolla upp om de har djur också för då kan man kanske få billigare :D

vad stor hon har blivit :)
kram

Anonym sa...

Visst är läkaren brutal ;)) Värst är det då dom ska kolla höfterna, ser ut som då man sliter låren av en lyckling ;))

Anonym sa...

svar: ja det krävs att man kollar noggrannt.. en jag har kollat på hade bättre självrisk men de har kanske sämre försäkring ändå..vet inte haha.. får kolla som sagt :)

vilken har du?
kram