lördag 21 mars 2009

Massa annat

ja, jag har haft massa annat att göra än sitta vid datorn. :) Men det har jag inte just nu, så då kan jag sitta här. Lilla prinsessan vägde 4510gram och var 55cm lång :) Hon växer så det knakar!
Igår var vi hos Jonas syster på kvällen (som vanligt) men åkte hem tidigt, typ 22.30 och idag händer inte mycket. Ska ta en promenad sen, önskar att hundarna kunde bli friska!! Det är inge kul att inte ta med dom på promenader. Nu när det är så skön temperatur ute dessutom, och har varit hela veckan! Blött som tusan, men sol och värme! Hur mysigt som hellst!
Så alltså här händer inte mycket just nu, ska väl till svärmor och fika låter det som. Får se om det blir några uppdateringar senare.

4 kommentarer:

Emma sa...

Hostar dom fortfarande en massa?:(
Du får hälsa att mina pojkar och jag vill att de ska krya på sig:D

Anonym sa...

Vad söt hon är, eran lilla Tuva! :)

Anonym sa...

Hoppas vovvarna blir friska snart så att ni kan gå ut & njuta av solen allesammans!!!
Va stor hon blivit er lilla tösabit :-) visst är det sjukt hur fort de växer?!
kramkram

Anonym sa...

Det värsta är att folk som har små bröst tror att dom vill ha stoooora. Kan bara konstatera att dom vet inte vad dom pratar om. Det är inte kul! O som du säger, svårt att hitta nån BH som ser OK ut, å så kostar dom hur mycket som helst. Dom där små söta på HM är ju bara att glömma ;((