tisdag 10 mars 2009

Sova länge.

Tuva har börjat med att kunna sova 6-8 timmar i sträck. En gång om dagen ca gör hon det. Alltså, aldrig flera, utan antingen en gång eller inte alls. Hon gjorde det för 3:dje gången igår. Första gången så gjorde hon det mellan kl 14 till 20.30 och andra gången gjorde hon det från 16 till 23 och igår sov hon från 18.30 till 01.30. Jag brukar sitta och kolla på TV och vänta på att hon ska vakna för att äta, eftersom hon vanligtvis äter mellan 22-24 på natten och då känns det onödigt att lägga sig. Men igår så tyckte jag hon sov så djupt och täntke faktiskt att "tänk om det är en sån där långsovning" så när jag rastat hundar och fixat allt så var kl 22.30 så jag gick och lade mig. och vilken tur! Eftersom hon inte vaknade förrän 1.30! Hade varit lite drygt att sitta och vänta, haha.

Tuva i badet.

5 kommentarer:

Anonym sa...

nää picnik heter programmet :)

Julia sa...

Söt bild på Tuva:)
Det är just det som är så bra! En bil åker ut till alla en enda gång istället för att alla åker till affären:)

Anonym sa...

Vilken fin bild :-) hon ser ut att mysa gärnet!
kram

Anonym sa...

jag förstog inte alls va du menade?

Anonym sa...

åhhh, vilken gullig bild!