måndag 20 april 2009

Henning Per

i lördags så döptes min brorson äntligen :)
Mamma och min brorsdotter Tindra

Tindra häller i dopvattnet i dopfunden (heter det så?)
Hening får vatten på huvudet


Tindra är fin i prinsessklänning :)



Så här ser kyrkan ut i Ramsjö på insidan. Jättefin kyrka!

Nu är dom klara :) Min bror Michael med Henning i famnen och sambon/mamman Martina med Tindra i famnen.
Tuva var jätteduktig och satt tyst i våran famn hela tiden!
Det bästa med att döpas strax efter att man fyllt ett år är att man kan vara med och fika efteråt ;)
Tuva blev hungrig och trött. Somnade sen i sängen. :)

min mormor, mamma med Tuva och Henning och Michael. Tuva var väldigt nyfiken på Henning.


min mormor och Tuva. Det är inte polisonger som det ser ut när bilderna är så små :) Hon har opererats veckan innan så det är plåstertejp.
Det var typ hela lördagen. Sen var det bara lite hundrastning och sen kollade vi på film och myste i soffan. :)

Inga kommentarer: