måndag 20 april 2009

Hundutställning

Jag vet inte om det finns några bilder på Buddha när han ställdes, så jag skriver ändå. :)

Var på utställning igår, hade väldigt trevligt med Magda som vanligt när vi sprang runt där med våra hundar och kollade på massa andra hundar osv. :) Buddha blev Andra bästa hane av 2 möjliga med kanonkritik. Så jag vet inte varför de andra hunden vann, dommaren sa inget och det fanns inte den minsta antydan av något negativt i kritiken. Men så är det ibland! Både Buddha och jag hade jättekul iaf, Buddha älskar att ställas ut. Fast det är inte många saker den hunden inte tycker om att göra ;) Vi småhoppade några agilityhinder som var uppställda på väg därifrån också, haha. ca 6 timmar på utställning och han är ändå villig att hoppa. :) De är min kille det!

Inga kommentarer: