söndag 26 april 2009

Underbara helg!

Ja, i helgen har det varit så härligt väder så jag har inte suttit vid datorn! Igår (Lördag) så gjorde vi egentligen inte så mycket, tog en promenad, satt ute och njöt osv osv osv. :) Sen så kom mamma och Lage hit och vi käkade pizza, skulle gjort hemmagjord tils jag och Jonas upptäckte att vi bara hade en liten plåt att göra på... Till 4 vuxna personer! Jag menar, orka äta och känna att man vill ha en bit till och då först kunna fixa i ordning! Så vi bjöd dom på pizza från knutstation, hahaha.
Och jag sade att jag och Jonas blivit så sugna på grillade kotletter på dagen (vi har ingen grill än, förhoppningsvis nästa helg!!) och då talade dom om att dom skulle grilla kotletter idag. :)
Idag så har vi stökat på, varit och handlat, jag har renstat massa grejer som ska i kartonger och ner i källaren, men det fanns inga kartonger på ICA så nu är det olika höger typ ÖVERALLT. Tokjobbigt! Men man får väl skylla sej själv när det sista man gör är att försöker fixa kartonger, hahaha. Vi käkade lunch ute medans Tuva låg på en picknickfilt som vi köpte, sen så var vi till svärmor och fikade och sen hem till mamma och Lage och åt grillat :) Så, som sagt, ingen tid till dator! Knäppt lite kort också, men dom får komma in i morgon istället! I morgon kväll antagligen när Jonas ska kolla på hockey.. ;) Inte min grej riktigt.
Nä, nu har Tuva sovit i en timme redan, ska nog ta och börja byta om osv jag också.. :) Men nu vet ni att man lever iaf! Bilder mm kommer i morgon!

Inga kommentarer: