torsdag 28 maj 2009

Hundträning igår

Var på brukshundklubben igår och tränade lite, Magda hade med sej kameran! Så hon fotade mej och Buddha och Skalman lite. Tränade allihopa i agility och Skalman i att vara lös bland andra hundar, gick bra faktiskt! Det var 4 andra hundar på plan, 2 som han brukar busa med och en helt okänd för han. En gång sprang han till sin lek kompis, men kom tillbaks till mej, så jag var nöjd :) Sen tog vi en liten skogspromenad innan vi slutligen åkte hem :)



Buddha

Buddha


Buddha



Buddha




Buddha





Skalman






Skalman










Foto: Magdalena Ström E.








7 kommentarer:

elin sa...

Ja men du verkar ha bra flyt på de hela! :) Jag har en Bearded Collie som är 6 år, hon är mest bara flajsig & glad oavsett, kräver väl egentligen inte så speciellt mycke..
En hund är lagom för mig! :D Skulle inte kunna föreställa mig själv att kånka på bebis från tredje våningen med en hel flock hundar flera ggr om dagen! :D Hade jag bott på en gård eller haft en sambo skulle jag däremot kunna tänka mig att ha fler!

Kicki sa...

jag som har noll koll på norrland säger "aha de låter bra;)"

madde sa...

sv: haha isånnafall skulle jag vara smal igår.. fy fan vilken dag jag hade xD haha

nej det blev aldrig att vi städade med det som vi skulle städa var massa skrot från gården och det äre onödigt om hon bär =) lite kläder och damsuga får hon göra själv x)

Eica sa...

Fina bilder ni fick till =) Speciellt på Skaliiis! =)

Jennie sa...

Jaså.. de visste du inte.. nä hon blev så krasslig stackaren så man hade liksom inget annat val. men nu mår hon bra iaf. Men tomt är det...

Jag brukar inte orka logga in.. de där därför de blir att jag skriver "anonymt" ;) Latmask AB...

Tycker jag ni gjorde rätt i.. en riktigt sockertopp är det ni fått =)

madde sa...

sv: haha ja men bra ändå att de bryr sig och skönt att slippa göra ngt kanske ;)

Linda sa...

riktigt coola "hopp-bilder" !!!!!!

Ha en skön helg!

kram