måndag 1 juni 2009

Lunch

har Tuva just ätit. Först lite potatis, sen ersättning. :)
Vi var i linsjön hela helgen, härligt värre! Riktigt riktigt varmt var det, så vi badade både lördag och söndag! Annars tog vi det mest lugnt, promenerade med hundarna, lekte med Tuva osv. :)
Jag tror inte potatis är någon höjdare för henne ;) haha.

Jag har flyttat dagens promenad tills på kvällen, det börjar bli för varmt för att gå långpromenad mitt på dagen! iaf när solen lyser. :) Skönare när det är lite svalare, både för hundarna och för mej.

Nä, jag har gentligen inget vettigt att skriva, ska ta och duscha Nova nu tror jag. :)

2 kommentarer:

Kicki sa...

hehe visst är han :)

har du provat ge potatis och palsternacks pure, de ska vara lite sötare i smaken :)

Kicki sa...

aha :) jo när jag gjorde eget så gjorde jag potatis&palsternacka. Men kevin äter allt han får så :p är för lat för att göra egen mat då han äter 5månaders burkar nu och de är ju "vanlig"mat typ kyckling osv. ska börja med 6månaders nu när de vi har tar slut :)