måndag 25 maj 2009

Solen skiner igen!

Ja, i helgen så skulle det bli regn ocvh åska sade dom, men vi fick mega sol, lite blåst men bara behagligt, hela helgen :) Och idag lyser solen igen! om en timme, kl 11, så ska jag och Tuva på babymassage med föräldragruppen. Sen ska jag skynde mej hem, kasta i mig lite lunch och sen ta en promenad medans hon fortfarande är trött efter massagen :) Sen måste ju bilen dammsugas också, fullt i hundhår efter helgen och den ska besiktas i morgon. *hoppas den går igenom*

Fick mitt startpaket från Nalle Puhs babyklubb idag :) Boken är verkligen underbar, köpte en liknande till min brorson i dop present, jag tycker dom är jättefina! Så många bilder och det är dom "äkta" bilderna :) Så nöjd!!

Nä, dags att packa skötväska mm inför babymassagen!

6 kommentarer:

madde sa...

sv: ja det är sant, tänkte inte riktigt på det.. men hoppas bara att det går neråt iaf. oj det var riktigt bra :D

men asså det var många kilon du ville ner :O är det ens rimligt, eller asså nödvändigt? jag vill gå ner 15 jag med.. men uscha :( känns jobbigt xD

men ja :) vi kan klara detta hehe!

nej krya på dig :)

madde sa...

men shit, det låter mkt ändå xD visst jag borde gå ner 25 kilo jag med för att vara min ideala vikt men det vägrar jag :P jag vill ha lite former haha!

vi kommer klara det bara vi vill :D

elina sa...

Tack. Din lilla tös med :) Jätte fin. Mådde din dotter bra när hon kom eller fick hon ligga på neo? Våran plutt fick ju ligga på neonatalavdelning i två dygn först!

madde sa...

ja du kan gå ner det du vill först nu då¨.. typ 20 eller så. sen see då hur din kropp blivit :) så tänker jag göra. har som mål att gå ner 15 men 10 är ett sådant stopp jag tänker göra :)

Hallonmamma sa...

hmm. tack men jag känner mej inte speciellt fin. Tycker inte om mitt utseende alls,

Hallonmamma sa...

Ja, och det är superjobbigt att känna så här. Men jag gör det alltså. Det är inte lätt när man fått höra en massa elaka kommentarer om sej själv.
Jag bor fortfarande i en tre med mej själv och bebban :)