torsdag 28 maj 2009

Tuva vände sej!!

Tuva vände sej för första gången nu på morgonen!! Jag lade henne på mage på filten, vände bara bort mej föratt plocka fram kläder och då hör jag en liten smäll. Hon måste ha tagit i, för hon låg på rygg men slog nog i huvudet lite (bara lite) för hon började gråta. Blev nog mst rädd för jag behövde inte ens gå fram till henne, bara prata, så slutade hon gråta. Sen lade jag henne på mage igen, då har hon legat och typ funderat ett tag, sen gjort nåt försök att vända sej men hon har den ena armen i vägen. Som sagt, hon måste ha skjutit iväg sej rätt så bra första gången!!

Nä, nu måste vi klä på Tuva, ska mata och rasta alla odjuren för sen ska vi på föräldraträff.

6 kommentarer:

Magdalena sa...

Fjun, jag måste säga att din blogg är mogen, välskriven och fin! Till skillnad från andra! Men det är klass på dig! den är rolig att läsa för du skriver ordentligt! tack för igår, det kommer bilder på flyghundarna via mail XD

Erica sa...

Håller med Magdalena! Trevlig blogg =)

Emma sa...

vad duktig hon var:)
Snart kommer hon att låta dig få springa efter henne:)

Kicki sa...

åh va kul med framsteg :D

Elin sa...

Skoj att hon vände sig!:D
Bara en fråga, hur hinner du med så många hundar när du har bebis? :D Själv tycker jag de är nog med en hund, iofs är jag ensamstående, men ändå! :D

Kicki sa...

glömde svara på att visst tuusan är de kul med familjebloggar ;) förresten bor du kvar i ljusdal?