måndag 8 juni 2009

Sommar nätter

Idag har jag och Tuva mest varit inne och lekt, jag har inte haft de minsta lust med promenad eller nåt så det fick vara :)

Följde med en kompis på MH (mentalbeskrivning) med 2 av hennes hundar, alltid lika trevligt ch intressant att se hur dom reagerar! :)

Var ute och rastade hundarna nu, brukar annars göra det mellan 20-21 tiden, men jag orkade inte ikväll, har kåänt mej trött och seg hela dagen..! Men nu efter regnet och den lilla åska som kom så hade det nu klarnat upp, det är så härligt att vara ute vid 23 tiden och det är ljust!! (på vintern uppskattar jag ändå mörkret, haha) men det var så mysigt! Synd att jag var så trött, annars hade jag nog gått en liten längre sväng, men Jonas var också tok trött och han ska ju upp och jobba i morgon så jag ville vara hemma om Tuva skulle vakna. Nä, det var bara det jag ville komentera, att sommarnätter är härliga, blev badsugen när jag såg vattnet alldeles blankt!!

Godnatt med er!

10 kommentarer:

Anonym sa...

18 nu.. spännande :P

Jo jag får påminna om det.. de vore ju katastrof om du råkade få med dig dem.. ;)

Jennie

kicki sa...

hehe kanske är mammorna om överdriver? men förstår inte värdet i att överdriva, kanske därför jag inte tänk så långt :)

åh va kul att hon lyckades, nu kommer hon snart att göra de hela tiden. TRo mig, HELA tiden! ;D

Hallonmamma sa...

Ja, jag vet!! Hon utvecklas verkligen jätte fort. Och allt verkligen kommer på en gång :D Jag skulle nog inte bli förvånad om hon en dag började prata. Hah. Skämt åsido :P

madde sa...

sv: nehe :( vad tråkigt.. men hon är ju sjuk så :/

madde sa...

va :O nej vad tråkigt... sa hon det där eller?

Jennie sa...

Sivan är ett marsvin som micke kommit hemsläpandes med..

Anonym sa...

Jo hon är söt. Vi vet väl inte direkt om hon blir kvar eller om hon ska få åka till skolan.. mne blir hon kvar så blir de ju en kompis såklart.. såg faktiskt svedbergs sida igår, fina hon hade =)

Kanon, då ska jag baka en nu direkt =)

Kram! Jennie

Jennie sa...

Lovar dig det är inget speciellt, de är lite halv ruckligt här och var.. toaletten är gräslig enligt mig, knall blå och gul (säkert fuktskadad) finns ett fönster i duschen, precis i tutt hjöd.. gissa om grannarna har det bra *skrattar*
Men det finns stor potential.. vi får väl se hur det blir med mickes jobb och sådär hur länge vi blir kvar.... men ni bor väl fint? lägenhet va? fast ingen "vanlig" sett lite trägolv och lister tror jag.... kram

Anonym sa...

Okej.. Låter inget vidare.. vi har nog tur då.. vi har ju fått greja en hel del.. men hade det varit ens eget hus hade man ju gjort annorlunda kanske..
Låter som en ganska trökig värd ni har.. som inte betalar om jobbet görs gratis ens.. de är ju mycket värt de med.. hoppas han ändrar sig.Låter ju däremot jättefint med hans föräldrars hus..

Jo jag kan tänka att de är nöjda.. ;)

Jennie

madde sa...

sv: ja men jag menar det xD men asså inneskor är ju okej, för de går man inte ut med :) men de kommer in med skorna de hade ute och typ sover med dem haha. galet ! haha