fredag 12 juni 2009

Susan Meyers och färska jordgubbar

gjorde ett test på kanal 5:s hemsida som jag hittade en länk till på en kompis blogg.

Det går ut på att man gör ett test och sen får man upp resultat för vilken Desperate Housewife man är.. :)
Jag blev Susan Meyer!! hahaha. stämmer nog. Vimsig, hamnar alltid i pinsamma situationer (stavas??) hahaha. Blev bara sugen att testa. Nu ska jag kastra några smutshundar i duschen :)



Just det, köpte 2 förpackningar söta, stora, saftiga svenska jordgubbar... MUMS! dom är helt sjukt goda!

3 kommentarer:

Jennie sa...

Skulle vara för att man fick för lite fika då isf :p

Jo vi får besök av Bobo och Ninni i helgen, de blir nog kul.
Hoppas de går bra med hundarna, skulle behöva slänga in mina med..

Ha en skön helg! Kram från Jennie, Molly & tre busiga killar ;)

Anonym sa...

jag är oxå en Susan Myers =)
// Emma (Carlsson)

Hallonmamma sa...

Åh så jag saknar att kolla på DH! Brukade ladda ner det förut men efter att min dator gav upp så har det inte blivit något av det. Snyft!