torsdag 11 juni 2009

Tuvas problem

Igår så hade jag världens huvudvärk. Tuva har börjat träna rösten REJÄLT. Hon skriker skit högt rakt ut, men är ju glad, så man kan ju inte göra nåt ;) Men det är inte små toner hon tar inte!

Sen så var hon förbannad i flera timmar. Hon försökte vända sej flera gånger från rygg till mage (vet inte om jag skrivit det här, men hon gjorde det igår flera gånger, och i förrgår en gång och dagen för det en gång. Första gången då)hon blev riktigt arg för att hon inte kunde vända sej, sen när hon väl lyckades, var hon lika arg, antagligen för att hon inte är så förtjust över att ligga på mage. haha. Det som räknas som problem liksom..!!! Lillstumpan. Nu har hon snurrar 54 varv på lekmattan, ligger under gymmet, då menar jag bokstavligen UNDER, hon har flyttat det så hennes ben är fastkrokade i dens ben osv. och har en snuttefilt i ena näven som hon biter på och en body som låg kvar sen igår i andra näven. Nu biter hon på den istället. ;) Sötnos. Nä, nu ska jag ta och byta om från pyjamas på oss 2, ska gå runt forsön med mamma/mormor. :)

(det bästa med hennes höga toner är ju att jag kan sjunga bäst jag vill, tror inte grannarna kan höra mej över hennes tjut ändå, hihi)

1 kommentar:

madde sa...

sv: åh men stort grattis till dig :D