onsdag 29 juli 2009

Äntligen bättre!

Förkylningen börjar äntligen bli bättre!! skönt!! Och Tuvas humör är även bättre sen tanden kom igenom, nu väntar vi bara på att det ska komma upp lite mer, man ser hela övre kanten nu :) Urgulligt. :)

Eftersom jag varit så förkyld med mycket feber osv så har hundarna inte fått gjort så mycket, men idag har jag iaf orkat cykla med allihopa :) Roligt värre, det var Novas premiär och hon tyckte det var jätteroligt :) Cyklade på en liten väg med kineserna i tvillingkoppel så dom fick springa lösa en sväng också, kändes riktigt somrigt att cykla på en smal liten väg med jättemycket lövträd som hänger över vägen med 2 små hundar springande runt cykeln :) Trey trodde jag skulle ha av min arm, han hade riktigt bråttom, haha.

En rolig detalj ska jag berätta eftersom jag är numera föräldrar och måste berätta för alla om vad som händer med min dotters kropp ;) haha. Hon bajsade riktig matbajs idag. haha. Luktade *** kan jag bara säga! Efter de där skulle jag lätt kunna återgå till enbart ersättning, hahahaha. ;) Nä, nu ska snorungen min ner i badet och sedan på lite välling/ersättningsblandning innan hon ska sova :)

Ska försöka uppdatera bättre nu!

Inga kommentarer: