onsdag 1 juli 2009

Tyvärr...

Så blev det inge lure coursing.. :( tråkigt, för jag längtade riktigt! men det är för varmt helt enkelt, iaf för min Sköööölis att springa allt han kan mitt i solen! Men det kommer (förhoppningsvis) fler tillfällen.

Jonas åkte och fiskade eftersom jag blwv hemma, han är snart hemma hoppas jag..! (kl är 23.08)så vovvarna får kvällskissas.

Ska tydligen sänka Tuvas säng i morgon, fick reda på att man tydligen ska göra det när dom kan vända sej osv och Tuva snurrar ju som en kompass i sängen osv. Det låter ju rätt logiskt nu när jag tänker efter eftersom hon får upp fötterna på kanten när hon ligger på tvären ;) men man tänker ju inte alltid så långt!!

Ha det fint allihopa!!

2 kommentarer:

Kicki sa...

hehe de är nog dax att sänka den ;)

Roger tackar så mkt för omtanken!

elin sa...

aah, då borde nog jag också sänka sängen för oliver är också som ett kompass i sängen.. helt sjövild :-D hehe!