lördag 29 augusti 2009

FYND!!


Jag vann denna på tradera, helt ny och oanvänd för 175kr!! 45kr i frakt också, så totalt 220kr! dom kostar enbart borsten ca 500kr i internet butik annars, så då kanske ni fattar varför jag är så glad ;) haha. Och jag ska dessutom bara betala hälften för jag har bara en hund jag behöver den på och mamma har 2st som hon behöver den på, så vi köpte den tillsammans eftersom det inte är någon "vardags"borste. Vi lånade en förut och blev helt frälst i den, om han har en hund med halvlång päls och dom fäller så är denna helt underbar! Rekomenderas starkt!

4 kommentarer:

Jennie sa...

Jo det är mer en helt perfekt. Just ingen annan som går där heller. Det kan komma någon som rider bara. Bäst är det på vintern när det ligger snö, då kan man knalla uppe på skaren och gå lite huller om buller..

Roligt att hon sitter upp nu, tiden går fort.Kram på er!

Magda sa...

Håller fullständigt med, den är oslagbar!

Kicki sa...

jag måste fråga hur de gick för jonas? va han bakfull? ;)

Kicki sa...

hehe hon kanske kände på sig att pappa inte va helt hundra idag ;) de sägs ju att barn känner om man mår dåligt då blir de lugnare.. sen om de stämmer vet jag ju inte om jag kan hålla med om.. hehe..

Ja han hade ju verkligen tur!