onsdag 16 september 2009

En shoppingtur och ett bad senare...

Först var vi och handlade lite på leksaksaffären/presentaffären här som ska stänga, han säljer ut allt för 30% nu och 40% nästa vecka :DKöpte en lundemyr tallrik, matlåda och en ljuslykta. Var där förra veckan också, köpte en nalle och en gunga som Tuva ska få ha i huset :D Ska se om jag köper fler tallrikar nästa vecka, köpte en så jag har iaf och köper fler om de finns kvar när dom är billigare :)
Ljuslyktan ska vi ha ute på bordet utanför huset.

Köpte även ett par vantar och en body till henne, dom sålde ut dom för 20kr, en ljuslila gullig sak. :) (Just det Kicki, hittade tumvantar för 69kr här, jag köpte för 1år till Tuva, dom satt bra, randiga söta)

Sen kom vi hem och åt middag, Tuva åt havregrynsgröt med lingonsylt för jag var inge hungrig, Jonas är i Sundsvall och jag hade fikat med Emma på konsum :)
Sen var det bara att bada. Se va duktig hon är att sitta! Sitter så hon har lite stöd av badstolen, annars är de för halt för henne.







Sötaste lilla hjärtat <3


4 kommentarer:

Anonym sa...

Men Gud var gulig hon är! Ni lär komma och hällsa på mig snart!
Massa kramar från Micke och Nelson

Hallonmamma sa...

jag älskar den lilla locken hon har :D
Så bra att hon sitter ! KAyleen har aldrig suttit stilla. Utan skall hela tiden krypa runt eller ställa sej upp.

Meja & mej sa...

Åh vilken sötnos hon är!!!

ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ♥ sa...

fett gullig