torsdag 10 september 2009

På väg till 25-års middag

Ja, då hade man nästan blivit klar då! Idag har jag hittills hunnit varit med mamma i mitt hus och slitit ut dom gamla tapeterna ur badrummet! Sen när Tuva sov middag så plockade vi upp lite smågrejer också, lite köks saker osv. Sen har vi kommit hem, Tuva har ätit lunch (jag också, typ iaf) färgat håret mörkbrunt, duschat, och nu även klätt på (upp) mej. Det är faktiskt riktigt kul att få klä upp sig lite, jag går ju annars i mjukis byxor eller tajts, eftersom jag är för fet för dom flesta andra kläderna, men jag arbetar på de. Men nu har jag en snygg kjol och svart tröja till, funderar på om jag ska ge mej på att ha klackar till, men vi får se, de är ju jag och Tuva som ska åka så de känns lite onödigt med klackar då. Dessutom ska jag ha med mej hundarna i bilen, och dom behöver ju rastas. Vi får se. Tar med dom i bilen iaf ;) haha.


Jag längtar tills jag gått ner så pass mycket att jag kommer i mina snygga jeans och den snygga tröjan jag köpt som passar till byxorna, som fortfarande ligger i påse med lappen på....

Nä, nu ska jag lägga fram kläder till Tuva och kanske börja sminka mej lite!

3 kommentarer:

Jennie sa...

åh håret det vill vi se!
Hoppas ni får trevligt

Fjönet! sa...

Jag älskar din inställning Fjun! Du kommer bli ännu snyggare! nog för att du är snygg, men vem vill inte vara snyggast! ha en bra kväll och du, kör på klackarna och ta med Tretorn i bilen så du kan rasta Brukshundarna, å du...glöm för fan inte kattlådan till dvärghundarna!
Kyss

Kicki sa...

Ne, nu har han ju feber igen :/ hoppas dom hittar vad som är fel..