söndag 18 oktober 2009

Härligt med helg!

Det är härligt med helg! Igår var jag till Magda med mina hundar plus svärmors pudel, vi gick en promenad på närmare 2 timmar och hundarna behövde bara vara kopplade totalt 40 minuter, när vi gick efter vägen. Jag tog Skalman och Nova med Kevin (pudeln) och Magda tog en drös av sina, sen gick vi. Helt underbart väder och hundarna kunde springa som galningar och leka. Sen när vi kom hem tog jag mina hundar plus Magda och en av hennes whippet och åkte till vägen vi gått så att Trey och buddha skulle få spinga också. Vinthundarna ville gärna springa mer (galningar!!) och vi var ute ca 35 minuter med dom också.

När jag kom hem blev det film och godis med mina fina älsklingar. <3
Idag var de Jonas sovmorgon (min var igår) så jag klev upp med Tuva, kl 9 så de vart ju sovmorgon ändå, hehe, sen efter att jag rastat hundarna så har jag bakat. Sockerkaka och till Tuva; äppelbullar. Mycket nyttigare än vanliga bullar, perfekt för små sötnosar som Tuva :) Lägger in recept om en stund!!


2 kommentarer:

Therese sa...

hehehe okej :( vi va inte heller där i torsdags, Troy somnade inte fören kvart i tio så vi kom aldrig iväg. Men, ska jag skicka mitt lösen till bloggen så du kan hjälpa mig???:)

Nypan sa...

Det va adde, micke, niklas o madde från klassen bara :)

Svarar här för jag har inga pengar på telefonen - Hah jo tack jag vet, känns nästan lite drygt att ha en stalker sådär. Jag har ju även fått bekräftat av henne att det typ är så förut. Hoppas du förstår, vill inte skriva för mkt här ifall personen läser här :) Å fyfan känna sig bakis i två månader, måste ha varit fruktansvärt.