onsdag 14 oktober 2009

Svar...

Jag bara väntade på denna kommentar:
Anonym sa...
inte saft till en sån liten, varför börja med socker när de är så små?
Jag orkade inte skriva det när jag gjorde inlägget, det är barnjuice, sempers, som hon får för att hon är sjuk och ska dricka mycket. Jag kallar det bara saft. och jag orkade inte skriva allt det när jag gjorde inlägget, men jag bara väntade på att någon skulle orka kommentera det. Och eftersom du väljer att vara anonym så får jag svara så här!

8 kommentarer:

Elisabeth sa...

Haha, ja brukar också kalla det saft, har fått en del kommentarer tills jag förklarat vad det är. Jätte bra ju när de små är sjuka!

Helena sa...

Det viktigaste är vätskan!! Bry dig inte om vad andra skriver.. alltid någon besservisser som ska skriva :P

Helena sa...

Du gör alldeles Rätt!!! och även hur det än är så är inte lite socker farligt mot uttorkning som är livsfarligt- och drar ner emmun försvaret direkt!
Sockervatten har jag oxå hört att man kan ge OM man nu inte skulle kunna få i dom vatten..!
En mamma vet bäst så är det! Man känner av sitt eget barn och låt kärringarna klaga :P

helena sa...

Precis!! Du gör helt rätt =)
Nej ingenting är egentligen farligt på det sättet så länge det är med MÅTTA=)
Men allt ska gå till överdrift åt ena eller andra hållet.. tyvärr.
Men som du skrev.. du visste att någon skulle reagera..
Gnälltanter..enbart!

erika sa...

Äh men vaffan! Jag säger som ungdomarna på jobbet: -Orka! att man ens känner sej tvungen att kommentera en sån sak??

Ge tösabiten en kryapådejkram vettja :-)

kramkram

erika sa...

Ja men vaffan!!! Klart lilltjejen ska få saft ;-) kramkram

Elin sa...

Ja men visst är de härligt, ibland står jag där & kliar mig i huvudet och undrar vad jag ska hitta på härnäst för att göra damen nöjd! :)

Catrin sa...

Folk lägger sig i för mycket. Om de nu skulle varit saft? So what?

Roligt att hitta en blogg till att läsa!