tisdag 20 oktober 2009

Trött...

Trött som tusan idag, lade mig sent och Tuva vaknade vid 5.20 kanske, antagligen pga täppt i näsan, sen så kunde inte jag somna om för då började jag tänka på ett dataproblem jag hade igår kväll. Typiskt! men men. Nu är vi uppe för nu tänkte inte Tuva sova längre, haha.

Sku´lle ha lagt in lite bilder från igår, men får göra det senare. Hade äntligen kameran framme när Tuva lekte med hundarna, hoppas någon bild blev bra iaf!! Hon gör allt hon kan för att få tag på svansar mm! Och när Buddha stod tryckt mot henne, då river hon tag i hans lilla hår på huvudet och riktigt drar till så han skriker rakt ut. Stackarn, haha. De är roligt att se vad lite dom bryr sej om Tuva faktiskt, de är mest Skalman som vill pussa på henne osv, när han låg på en filt så bryr han sig inte om att Tuva kommer och drar i svans och ben.
Fast jag fick en rolig bild, haha, när man pratar med Buddha och han blir lite busig, så öppnar han munnen och låter på ett visst sätt, och just när jag knäppte gjorde han så för han försökte leka med Tuva, så på själva bilden ser de ut som att han försöker bita henne i huvudet, trevligt ;) Eftersom hon kan luva honom hårt utan att han gör nåt så är de nog ingen större risk.

Nä, men ni får se när jag lägger in bilderna istället. Ska ivög till Alby efter lunch och måla badrumstaket.

1 kommentar:

Therese sa...

va e det ?:Dhahaha