onsdag 25 november 2009

Dåligt med uppdatering

Har fullt upp just nu, igår åkte jag och köpte väggfasta vattenskålar till hundgården, skruvade fast dom, skruvade en hylla till hundhuset, skrulvade ihop skälva pallen till en pall som ska stå i hundgården, ska sätta ben på den idag. Den är inte speciellt vacker, jag sågade till bräderna med vanlig "svans" såg, så dom är lite ojämna, haha, men jag har gjort de helt själv, så jag är nöjd ändå ;) haha. Ska försöka beställa grus till hundgården också. Sen kom mamma så Skalman fick en dragsele i rätt storlek, sen disk, desperate houswifes.

Idag sov Tuva till kl 10!!! Hon somnade en sväng vid 18 igår, våknade ca 18.30 och åt lite välling men var så trött och grinig så hon somnade igen vid 19. Fick välling vid 1.30 i natt när jag gick och lade mej, sen sov hon till kl 10!! Ska sluta ge henne välling innaqn jag lägger mig nu, så kanske vi kommer upp i normala tider! Hon har sovit till mellan 8-9 varje dag i över 1,5 vecka även fast hon somnat mellan 18-19, så om hon inte får nå mat innan jag lägger mig så borde hon ju vakna vid 7-8, lite mer lagom. Stoppade hundarna i bilen och åkte till skogen så dom fick springa lite också. Orkade inte gå i all lera osv dit jag brukar gå.

Ska skruva fast ben på pallen idag, tvätta alla smutsiga hundfällar och sätta upp lite tavlor och jusstakar på övervåningen, så ni kanske förstår varför uppdateringen varit dålig!!!

5 kommentarer:

madde sa...

sv: hehe nej jag vet (eller jag hoppas att den är lite större) men när man läser att det inte ska synas förrän vecka 14 så blir man nervös HAHAAHAH.. men ja jag kan inte hålla in magen varje dag så den fr hänga fritt nu haha

jag ska kika på magbilderna :)

madde sa...

sv: hehe ja jag vet att den svullnar men ändå xD Jag har alltid sagt att jag kommer få tvillingar som första barn bara för att det är något jag inte vill ha.. iaf inte som första.. xD

madde sa...

sv: hehe ja jag kommer såklart älska båda två hehe men känner att jag kommer bli mer osäker och så (a) men ja de blir som de blir.. eller de är som de är nu :D haha

Marina sa...

Oj, vad du är händig och duktig!Kul att kunna fixa saker själv, det kan jag också, lite enklare saker...Vad söt hon är eran lill- tjej!
Ha en bra kväll.

Nypan sa...

Skulle min unge i framtiden sova så länge så skulle jag va uuuurglad! Passa på o njut innan de vänder ;)