onsdag 18 november 2009

Blöt dag



Idag tog jag och mamma oss en promenad i ösregnet, vi blev med andra ord väldigt blöta. ;) haha. Skalman och Trey fick gå med klövjeväskor på sig och vi var ute i nästan 2 timmar, så dom var nöjda. Tro mig, de är inte lätt att skjuta vagnen i lervälling efter en skogsväg!! (fast jag klagar inte, för de var min mamma som envisades med att ta vagnen, haha)

När vi kom hem så var det mellis till Tuva, som ni ser så satt hon i soffan och mumsade själv på en banan. Första gången, hon såg väldigt nöjd ut :)

Annars händer de väl inte så mycket just nu, de är grusigt som tusan här inne nu trots dammsugning och golvtorkning igår, blir så med vovvarna och de är blött som tusan ute. :) men men.

Nä, nu är de middag!!


1 kommentar:

hallonmamma sa...

Hemskt att ni ännu inte får vaccinera barnen! Jag skall vaccinera Kay snarast. Ibland är det bra att bo på en liten ö. Det är inte allt för lång kö till att bli vaccinerad :P