tisdag 1 december 2009

Bättre sent än aldrig!

Ja, jag har inte suttit vid datorn förrän nu igen, haha. ;) Jag var ju hundvakt åt mammas hundar i helgen, och så började det snöa, så de är lite bilder sen jag tog en liten promenad med dom och Tuva i pulka, sen var vi hem till Jonas súster med familj innan vi skulle på julskyltningen, det är Tuvas lilla kusin Oskar på bilden :)
Sen kom det massor av snö, så igår var jag ute nästan hela tiden, hundarna var trötta och nöjda på kvällen efter allt bus i snön!

(ser att näst sista bilden inte syns, men om man klickar på den så komemr den upp i förstoring och då syns den. skitsöt!!)
























2 kommentarer:

Kicki sa...

Gud så mysigt! Vill också ha snö!!!

hehe du ser man kommer inte ens ihåg va man har köpt och slagit in för julklappar/presenter :p

erika sa...

Vilka fina bilder & va härligt att lillvännen gillar snön! Jag blir lite avis, vi vill oxå ha snö...det har regnat till förbannelse de senaste veckorna men idag var det iaf minusgrader så det finns hopp :-D

Ta hand om dej
många kramar

(skriv gärna på bloggen vad lillfisen önskar sej i julklapp :-))